środa, 16 stycznia 2013

Zostałam nominowana do liebster award ! :)

Jest to naprawdę wspaniałe wyróżnienie dla mnie :) 
Zostałam nominowana przez: iwillneverforgetthe1d.blogspot.com
Odpowiedzi:
1.Co skłoniło cię do pisania bloga?
Przeglądając wiele blogów z imaginami zastanowiłam się czy może ja nie spróbuję ? I napisałam do dziewczyny która trochę się na tym znała by powiedziała mi czy się nadaję no i oto jestem :)
2.Twój ulubiony zespół muzyczny?
Przede wszystkim One Direction i Little Mix ale poza tym to wiele innych :D
3.Czy gdybyś chciała pojechać na koncert swojego ulubionego zespołu i miałabyś takie możliwości , potrafiłabyś/potrafiłbyś trzymać to w tajemnicy ?
Tak potrafiłabym.
4.Gdybyś mógł/mogła zabrać a bezludną  wyspę 3 rzeczy co to by było?
Pistolet, jedzenie i ponton :)
5.Tolerujesz osoby o ciekawej orientacji seksualnej?
Toleruję.
6.Masz jakiegoś pupila? jak tak to jakiego ? i jak się wabi ?
Tak, mam :) jest to pers exotic krótkowłosy i wabi się Cheetos.
7.Jaki masz ulubiony kolor?
Lubię wszystkie kolory.
8.Stawiasz na dres czy elegancję ?
Zdecydowanie elegancja, ale to zależy też od okoliczności ;3
9.Palisz papierosy?
Nie i nie zamierzam :)
10.Najprzystojniejszy twoim zdaniem  wokalista z zespołu 1D?
Zayn *.*

Ps. Odnośnie imagina zawiodłam ale obiecuję że się niedługo pojawi :)

2 komentarze: