piątek, 13 lipca 2012

10-Crazy house. (Harry)

Mieszkałaś razem z pięcioma nieźle świrniętymi chłopakami.Tymi chłopakami był zespół One Direction. Kochałaś tych idiotów, ale czasami nie mogłaś z nimi wytrzymać, dla jasności dzisiaj był ten dzień w którym chłopaki pokazywali się w całej okazałości. Jako jedyna dziewczyna musiałaś sprzątać, gotować i w dodatku ich niańczyć. Wczoraj w nocy wróciłaś z podróży. Wychodząc ze swojego pokoju nerwy ci puściły jak zobaczyłaś biegającego Harrego trzymającego twoje staniki. Jeszcze jak by tego było mało założył sobie twoje stringi na głowę i się darł na cały dom:
H:Jestem dziewczyną !!! Słyszycie chłooopaki ?! Tak mam na sobie stringi [T.I] ona i tak mi nic nie zrobi ! Hahahahaha.-Założyłaś ręce na biodra i cała czerwona ze złości przyglądałaś się Hazzie by następnie rzucić się na niego. Wskoczyłaś na tak zwanego barana i zaczęłaś się drzeć:
T:Harry ty idioto ! Zaraz ci wyprostuje włosy jak nie oddasz mi moich stringów i staników !!-Groźnie zagroziłaś, a następnie zdjęłaś z głowy chłopaka swoje majtki.
H:Niee... [T.I] oddaj je ! Przecież masz ich mnóstwo nie możesz mi oddać chociaż jednej pary ?-Zaśmiałaś się drwiąco i zapytałaś Harrego:
T:Po cholerę ci moje stringi ty kręcono-włosy idioto ?-Harry się lekko zmieszał a z pokoju Zayna usłyszałaś krzyki Nialla:
N:HARRUŚ SIĘ ZAKOCHAŁ, HARRUŚ SIĘ ZAKOCHAŁ !- Zrobiłaś minę typu WTF?! I zeszłaś z Hazzy by spojrzeć w jego oczy.
T:Harry to prawda?-Natomiast chłopak spalił buraka i powiedział:
H:Eee.. no niby ghswahw..-Wybełkotał coś pod nosem a ty prychnęłaś i powiedziałaś:
T:ŻE CO ?! Mów głośniej..
H:Eee.. no niby, ja myślę że no tak-Po czym zaczął uporczywie poprawiać swoje włosy. Ty  natomiast z uśmiechem obserwowałaś to co robił. Złapałaś jego ręce i powiedziałaś:
T:Harry przestań ! Są idealne.. A tak w ogóle też chciałam ci coś powiedzieć. Ja też się w tobie zakochałam-Uśmiechnęłaś się najładniej jak potrafiłaś i pocałowałaś rozkojarzonego Harrego, który dopiero po chwili oddał pocałunek. Za plecami usłyszałaś słynne "Uuuuuuuuu" w wykonaniu chłopaków. Razem z Harrym uśmiechnęliście się i ruszyliście w stronę twojego pokoju, by przez cały dzień oglądać jakieś filmy i wymieniać się czułościami.

Po długim okresie czasu zaniedbywania was napisałam imagina ;) Obiecałam sobie poświęcać więcej czasu na blogu i dodawać więcej imaginów. Więc odwiedzajcie bloga, a może niebawem pojawi się kolejny imagin. Piszcie w komentarzach z kim ;D

~Wasza Kate :)

1 komentarz: